П`ятниця, 19.04.2024, 11:51
              Логопедична майстерня
                Логопедична служба  управління освіти і науки   Білоцерківського міськвиконкому                                 
        Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
З ДНЕМ ЛОГОПЕДА!
Вхід на сайт
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Flag Counter
Порадити друзям
Название страницы
Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків
                               

Електронне портфоліо учителя-логопеда
Жидких Інни
 

   
 
Освіта: друга вища спеціальна
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання - старший учитель
В 1994 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище,  отримала  спеціальність: "Дошкільне виховання".
 
      З 1994 - 2008 р. працювала вихователем у ДНЗ  № 18 "Ясочка" м.Білої Церкви.


В 2000 р. закінчила Переяслав-Хмельницький ДПІ ім.Г.Сковороди.

      В 2004 р. закінчила КНПУ ім. Драгоманова, отримала спеціальність "Дефектологія", "Логопедія".
  З 2008 р. працюю вчителем- логопедом на логопедичному пункті  у загальноосвітній школі  №  20 м. Білої Церкви.
Додаток до електронного портфоліо учителя-логопеда Жидких Інни


У вересні та травні вчитель-логопед обстежує учнів Ьілоцерківського опорного ліцею-гімназії № 20 та
БПШ № 23)
 
 
Зони обслуговування: Білоцерківський опорний ліцей-гімназія № 20 ( каб. № 56 ) та
БПШ № 23

 


 

Вітання колегам   із міжнародним Днем Логопеда



 

Автор журналу ВГ "Основа"


 

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЗВУКІВ [А], [О] ТА БУКВ А, О
                                       В УСНОМУ ТА ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. 3-й КЛАС

І. Г. Жидких, учитель-логопед вищої категорії БЗШ I–III ст. № 20, м. Біла Церква.

 

Мета: удосконалювати вміння диференціювати оптично схожі букви А — О; закріпити зв’язок між фонемою-графемою-артикулемою-кінемою; розвивати зоровий гнозис і праксис, навички звукового аналізу, логічне мислення, зв’язне мовлення.

Обладнання: ноутбук, інтерактивна дошка, проектор, мнемотаблиця «Звуки та букви», демонстраційне зображення букв А (дівчинка), О (хлопчик), дівчатка №1, №2; сигнальні картки та текст до них, олівці (малинові та жовті), логічна-картка для розрізнення букв А-О за оптико-кінематичними ознаками, схеми-завдання, речення із сюжетними малюнками до словосполучення «чиста прозора вода»
.


Поради логопеда. Правила мови. Правила мовлення. Як розвивати мовлення дитини?
Завантажити: https://naurok.com.ua/poradi-logopeda-pravila-movi-pravila-movlennya-yak-rozvivati-movlennya-ditini-10280.html




Батьківська скарбничка
Коротка під'язична вуздечка у дітей - як розпізнати
?


 
                                                                                                                                          
Розмістила авторську дидактичну гру: « Гусениця» на автоматизацію звука [с] в словах https://naurok.com.ua/avtorska-didaktichna-gra-gusenicya-na-avtomatizaciyu-zvuka-s-v-slovah-9757.html       на порталі:                          Освітній проект «На Урок»

«Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку»

«Гра – це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.

Гра – це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості… Гра дитини – це не простий спомин про те, що було, а творче переосмислення пережитих вражень, комбінування їх і побудова з них нової дійсності, яка відповідає запитам та інтересам самої дитини» .

Василь Сухомлинський.

Гра допомагає учням перебороти сором'язливість, психологічний бар'єр мовленнєвого спілкування й отримати віру в свої сили.

Гра являє собою навчальну ситуацію, яка багато разів програється, і при цьому кожен раз у новому варіанті.

У початкових класах закладаються основи знань, умінь і практичних навичок, які необхідні для подальшого навчання, формуються моральні риси і якості, вміння дітей самостійно оволодівати знаннями, пробуджується інтерес до навчання, до творчих пошуків. Але цей процес ускладнюється віковими особливостями молодших школярів: слабким переключенням уваги, її нестійкістю, недовільністю пам'яті та мислення.

Одним із ефективних засобів розвитку інтересу до навчального предмета поряд з іншими методами та прийомами, які використовуються на уроках, є дидактична гра. Ще К. Д. Ушинський радив включати елементи цікавості, ігрові моменти у серйозну навчальну працю учнів, для того щоб процес пізнання був продуктивнішим.

Пропоную перевірену практикою дидактичну гру: « Гусениця» на автоматизацію звука [с] в словах.

Дидактичну гру можуть використовувати вихователі, вчителі-логопеди, вчителі початкової ланки та дбайливі батьки.


Мета гри: удосконалювати навички дітей правильно та чітко вимовляти звук [с] в різних положеннях ( на початку, в середині та в кінці слів); розвивати фонетико-фонематичний слух, зорову та слухову пам' ять, увагу, навички звуко-буквенного аналізу ; збагачувати словниковий запас дітей; вправляти у правильному написанні слів із буквою С; виховувати бажання правильної вимови звука [с].

Логічна картинка на автоматизацію звука [ Р ] зі збігом приголосних -др-, -тр-.

Мета: формування навичок правильного вимовляння звука [Р] зі збігом приголосних - тр, - др- у словах, словосполученнях та реченнях.

Завантажити   https://naurok.com.ua/logichna-kartinka-na-avtomatizaciyu-zvuka-r-zi-zbigom-prigolosnih--dr---tr-22601.html   



Автор журналу "Логопед"  № 7 (91) - Липень 2018   ВГ "Основа"

Мнемотехніка. Акустичний склад свистячих та шиплячих звуків

 



Логопедична відеогра "Поспівай із тигреням" ( І частина )
Мета: автоматизація звука [Р] у закритих складах.



Логопедична відеогра "Поспівай із тигреням" ( ІІ частина )

Мета: автоматизація звука [Р] у закритих складах.




Логопедична відеогра "Дарунки Миколая"
Мета: автоматизація звуків [Р], [Р'], диференціація [Р-Л] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках.



Гімнастика для очей (логопедична)
Мета: тренування м’язів органів зору, автоматизація звука [Р] у словах, реченнях.




Онлайн-гра "Равлик" на автоматизацію звука [Р] в складах, словах, реченнях
Автор: Жидких Інна







Трохи гумору для колег...

Рецепт приготування хорошого уроку

Візьміть дюжину найкращих емоцій.

Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені розчарувань, злопам'ятності та злості.

Після того як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість) уроків,
які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня.
Додайте до кожного свого уроку: 12 порцій мудрості, 11 порцій терпіння, 10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності, 8 порцій оптимізму, 7 порцій відданості своїй справі, 6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти, 4 порції відпочинку й турботи про здоров'я, 3 порції гумору, 2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.

Примітка: у пропорціях інгредієнтів можливі варіанти на розсуд того, хто готує.
Для того щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку, додайте до нього ложечку гарного настрою,
за смаком розваги, обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними рухами, не допускаючи застою.

Поставте ваше блюдо на вогонь дитячих сердець. Прикрасьте своє блюдо посмішками, ізюминками та гілочками радості.

Перед подачею учням урок сервірується спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом учителя.
Чітко додержуйтесь цього рецепта, у точності дотримуючись інгредієнтів блюда при підготовці кожного свого уроку.

Приємного вам апетиту, шановні колеги! Апетиту до вчительської праці та творчості!

 

Рецепт вчительської молодості:

Систематично вживай:  бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості,
відвар пунктуальності, настрій терпимості, екстракт людяності.

Приймай все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.
 

Рецепт вчительського щастя:

Візьміть чашу терпіння,

Налийте туди повне серце любові,

Вкиньте дві пригоршні щедрості,

Хлюпніть туди ж гумору,

Посипте добром,

Додайте якомога більше віри,

І все це перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Найкорисніші пам’ятки на всі випадки вчительської діяльності — своєрідна «настільна книга педагога». Скориставшись цими настановами, будь-який педагог почуватиметься впевненішим, умотивовуватиме себе на ефективну та захопливу діяльність — учителювання http://osnova.com.ua/news/803


 

Банер сайту
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Погода
Логопедична майстерня © 2024uCoz