П`ятниця, 17.11.2017, 20:13
              Логопедична майстерня
                Логопедична служба  управління освіти і науки   Білоцерківського міськвиконкому                                 
        Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
З ДНЕМ ЛОГОПЕДА!
Вхід на сайт
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Flag Counter
Порадити друзям

 

Учитель-логопед Ірина Іванівна

Візитна картка учителя-логопеда Горбачової Ірини Іванівни

                                                                                                       
 


                                                                                                                                            


Про значимість логопедичних занять і ролі батьків у корекційному процесі

Для підвищення ефективності і якості навчання учнів загальноосвітньої школи необхідно своєчасно виявляти, попереджати і усувати наявні у деяких з них недоліки усного та писемного мовлення.

Відхилення в мовленнєвому розвитку дітей мають різні форми і ступінь вираженості. На логопункт в першу чергу зараховуються діти, які мають такі мовленнєві порушення:

1. Фонетичний дефект - переважно спотворена вимова фонем або відсутність будь-яких звуків взагалі.

2. Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення - коли у дитини має місце недорозвинення всієї звукової сторони мовлення: наявність дефектів вимови, порушення фонематичних процесів (диференціація опозиційних звуків (т-д, л-р, б-п ...); несформованість аналізу та синтезу звукового складу слова .

3. Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) - в цьому випадку порушені всі три компоненти мовленнєвої системи: фонетика, лексика і граматика.

ЗНМ - це найскладніший вид мовленнєвого порушення який найчастіше зустрічається у багатьох учнів початкових класів. В процесі корекції при ЗНМ необхідно заповнити прогалини: у формуванні звуковимови, формуванні фонематичних процесів і навичок аналізу та синтезу звукового складу слова, словникового запасу, граматичної будови та зв'язного мовлення.

Наявність у дітей навіть слабо виражених відхилень в фонетичному та лексико-граматичному розвитку є серйозною перешкодою в засвоєнні програми загальноосвітньої школи. Необхідну в таких випадках специфічну допомогу учні з дефектами розвитку мовлення можуть отримати на шкільному логопедичному пункті.

Логопедичне обстеження з метою виявлення наявних мовленнєвих дефектів у дітей проводиться на початку вересня. Прошу серйозно до цього поставитися батьків учнів початкових класів, тому що невиправлені вчасно мовленнєві порушення будуть надалі перешкоджати успішному оволодінню читанням, письмом і навіть математикою у разі складного мовного порушення ( ЗНМ), коли у дитини виникають труднощі у вирішенні завдань внаслідок недостатнього розуміння лексико-граматичної конструкції тексту умови, коли дитина не може побудувати правильної відповіді, пояснити свого рішення.

Дуже важлива участь батьків у корекційному процесі, їх зацікавлене ставлення до цього, бажання виправити ситуацію.

У деяких батьків нерідко створюється враження, що мовленнєві недоліки дитини з часом зникнуть самі собою без спеціального втручання. Не можна запускати наявні мовленнєві дефекти. Вчасно невиправлений дефект не тільки сам не усунеться, а й закріпиться і виправити його буде набагато складніше.

Ви повинні бути зацікавлені в усуненні дефектів мовлення і самі вчасно звертайтеся по допомогу до фахівця, як тільки помітили якесь відхилення в мовленні.

Діти, які за результатами логопедичного обстеження потребують допомоги фахівця, тобто в корекції виявлених дефектів, повинні в обов'язковому порядку ходити на заняття до логопеда. Це потрібно перш за все Вам і Вашим дітям.

Батьки несуть відповідальність за обов'язкове відвідування логопедичних занять їхніми дітьми.

Від батьків вимагається: дотримання мовленнєвого режиму вдома (правильний мовленнєвий зразок, систематичні заняття по закріпленню пройденого матеріалу на логопедичних заняттях).

Займатися потрібно за індивідуальними зошитами із завданнями логопеда вдома, під контролем дорослих, перед дзеркалом (у разі фонетичного дефекту).

Виправлення мовлення вимагає систематичних занять, які продовжуються протягом тривалого часу.

Успіх корекційної роботи багато в чому залежить від батьків. Вдома необхідно робити артикуляційні вправи і вправи для закріплення поставлених звуків у дитини.

Своєчасне звернення за допомогою до фахівця і активну участь в корекційному процесі батьків (заняття вдома, мовленнєвий режим, консультації у логопеда, обов'язкове відвідування логопедичних занять) дозволяє попередити виникнення вторинних дефектів (порушення читання і письма), що ускладнюють навчання в цілому і нерідко ведуть до труднощів соціальної адаптації.







                                                                                                                 
Конспект логопедичного заняття для учнів 3 класу
"Мандрівка до острова Скарбів"
Тема: Звук і буква В



                                       

 



                 

 

Банер сайту
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту
-->
Погода
Логопедична майстерня © 2017uCoz