МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ УЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ
Міська методична комісія:
Васильєва І.П.
|
–
|
керівник МО, учитель-логопед при БЗШ №11;
|
Горбачова І.І.
|
–
|
секретар МО, учитель-логопед при БЗШ № 5;
|
Качуріна В.В.
|
–
|
відповідальна за вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду, учитель-логопед при БЗШ № 22;
|
Жидких І.Г.
|
–
|
відповідальна за огляд спеціальної методичної літератури, учитель-логопед при БЗШ № 20
|
І. Напрями діяльності :
– специфічні відхилення у формуванні всіх компонентів мовленнєвої системи при ЗНМ;
– виявлення та діагностування загального недорозвитку мовлення;
– диференціально-діагностичні критерії розмежування мовлення у дітей із ЗНМ і розумовою відсталістю;
– подолання мовленнєвих вад в учнів з особливими потребами, як складова інклюзивного навчання.
ІІ. Підвищення кваліфікації та керівництво самоосвітою
І. Секції
Сучасні методи і прийоми навчання в роботі учителя-логопеда в умовах інклюзивної освіти.
Серпень Горбачова І.І.
Виявлення та подолання прогалин у розвитку усного та писемного мовлення в учнів з особливими потребами в умовах логопедичного кабінету.
Січень Васильєва І.П.
Аналіз роботи МО за рік, планування роботи на новий навчальний рік.
Травень ММК
2. Майстер-клас
Розвиток та корекція психічних функцій та розумових операцій, що забезпечують оволодіння читанням та письмом. Використання вправ з ейдетики та мнемотехніки на логопедичних заняттях.
Листопад Качуріна В.В.
3. Навчально-методичне консультування:
Формування графічного образу букви молодшого школяра зі ЗНМ та ЗПР.
Грудень Кашуба О.В.
4. Семінар-практикум
Логопедична робота з формування навичок аналізу та синтезу у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку шляхом використання новітніх розвиваючих технологій.
Березень Кульбеда М.О.
ІІІ. Виявлення, апробація та впровадження перспективного педагогічного досвіду
1. Вивчення та узагальнення досвіду роботи учителів-логопедів
Качуріної В.В., Кульбеди М.О. Протягом року
2. Творчий звіт учителів-логопедів, які атестується.
Травень ММО
|