МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ УЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ
Міська методична комісія:
Васильєва І.П.
|
–
|
керівник методичної комісії, учитель-логопед при БЗШ №11;
|
Горбачова І.І.
|
–
|
секретар МО, учитель-логопед при БЗШ № 5;
|
Качуріна В.В.
|
–
|
відповідальна за вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду, учитель-логопед при БЗШ № 22;
|
Жидких І.Г.
|
–
|
відповідальна за огляд спеціальної методичної літератури, учитель-логопед при БЗШ № 20
|
І. Намрями діяльністі :
1. Комплексний підхід до корекції загального недорозвитку мовлення у дітей
молодшого шкільного віку.
2. Виявлення та діагностування загального недорозвитку мовлення. Специфічні особливості мовлення кожного рівня.
3. Подолання мовленнєвих вад в учнів з особливими потребами, як складова інклюзивного навчання.
ІІ. Підвищення кваліфікації та керівництво самоосвітою:
І. Секції
Особливості логопедичної роботи з корекції ЗНМ в учнів молодших класів загальноосвітньої школи.
Серпень Качуріна В.В.
Виявлення та подолання прогалин у розвитку усного та писемного мовлення в учнів з особливими потребами в умовах логопедичного кабінету.
Січень Кульбеда М.О.
Аналіз роботи МО за рік, планування роботи на новий навчальний рік.
Травень ММК
2. Майстер-клас
Активізація, уточнення, поповнення словника дітей у процесі подолання мовленнєвих вад.
Лютий Кириченко Л.П.
3. Навчально-методичне консультування:
Лого-корекційна робота з формування лексико-граматичної сторони мовлення в учнів молодшого шкільного віку із ЗНМ.
Грудень Малярчик Н.М.
ІІІ. Виявлення, апробація та впровадження перспективного педагогічного досвіду
1. Вивчення та узагальнення досвіду роботи учителя-логопеда
Кириченко Л.П. Протягом року
2. Творчий звіт учителя-логопеда, який атестується.
Травень ММО
|